Thursday, January 14, 2010

Συνέντευξη Ηλίας (SUN OF NOTHING)

Οι Sun of Nothing είναι μεγάλο ντέρτι. Μεγάλο φετίχ. Εντάξει παιδάκια; Εντάξει θα λέτε. Και επειδή το τελευταίο album που βγάλανε, εκτός από ΜΟΥΣΙΚΑΡΑ, είχε και ένα τίτλο "In the weak and the wounded" και ΣΤΙΧΑΡΕΣ, είπα να ενοχλήσω τον τραγουδιστή/συνονόματο ΗΛΙΑ, με μερικές ερωτησούλες, πρώτα για τη δικιά μου φάση, και μετά για τη δικιά σας. Απολαύστε, διότι ο τύπος λέει ό,τι του βγαίνει χωρίς να τον νοιάζει μία.



1) Πες μου, σαν Ηλίας, ποιες είναι οι αντιδράσεις σου στο οτιδήποτε γενικά, για να γράφεις.
-Για να γράφω. Ό,τι μου δίνει στα νεύρα, ό,τι αισθάνομαι και θεωρω ότι μου τη δίνει και είμαι εναντίων, τότε θα έχει θέση για να το αντιμετωπίσω μέσω κάποιου είδους γραφής. Είτε είναι στίχος είτε κάποιο κέιμενο που θα κρατήσω στο συρτάρι είτε κάτι που θα ζωγραφίσω. Πάντως το πιστεύεις ή όχι μ'αρέσει να γράφω και για τις ωραίες φάσεις της ζωής. Για το φως στην άκρη του τούνελ που υπάρχει και για το ότι κατά βάθος είμαι αισιόδοξος τύπος και δε θέλω να φτάνω στα άκρα με τις καταστάσεις. Βέβαια και αυτοί οι στίχοι της ωδής προς τη ζωή παρουσιάζονται συμβολικά πάντα.

2)Ένας λόγος για τον οποίον αισθανόμουνα respect είναι οι στίχοι. Τα αλκόλια. Το κατανοώ. Πες μου, πόσο βοηθάνε τα αλκόλια σε οτιδήποτε άλλο για στίχους στη μπάντα σας, αδερφέ.
-Κοίτα να δεις γενικότερα το να έχεις πιει μια δυο μπυρίτσες ή κανα δυό ουισκάκια βοηθάει την φάση στην πρόβα ας πούμε. Ζεσταίνεσαι, αντιμετωπίζεις αλλιώς το κομμάτι κάπως (σημείωση Ηλία από blog: έχει ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ ο συνονόματος). Και στα live ισχύει το ίδιο. Πλέον, βέβαια, θέλω να παραμένω σε λογικά πλαίσια γιατί αρκετές μαλακίες έχω κάνει στο παρελθόν και είναι καλό να έχω ένα μέτρο στη ζωή μου. Για μένα, καταλαβαίνεις τι εννοώ. Σίγουρα πάντως, το να πίνεις 2-3 ποτά με φίλους σου, πάνω απ'όλα, δυναμώνει και τις διαπροσωπικές σχέσεις. Χαχαχα!

3)Σαν Sun of Nothing, όταν ξεκινήσατε τι ήλπιζες; Τι είχες στο νου σου;
-Όταν ξεκινήσαμε να παίζουμε δεν ήλπιζα τίποτα. Ήλπιζα να μπορέσω να καταστρέψω αυτό το κόσμο που με πειράζει από τα θεμέλιά του. Να καούν όλοι γιατί όλα ήταν χωρίς νόημα. Ήλπιζα να δημιουργηθεί μια μεγάλη καταστροφική τρύπα, να τα πάρει όλα μέσα. Και να ξαναξεκινήσουν όλα από την αρχή. Πράγμα που, βέβαια, δεν έγινε. Να βγάλουμε τα σκατά που μας ενοχλούν, από το μυαλό μας.

4)Πόσο βοηθάει η ναρκωολο(ή άμα θέτε, αλκοοναρκω)κατάχρηση, στους στίχους σου;
-Δε θα το παίξω My Dying Bride αλλά ως μια ορισμένη φάση βοηθάει λίγο. Βέβαια όταν τη ξεπεράσεις γράφεις μαλακίες που τα διαβάζεις την άλλη μέρα και λες, "τι μαλακίες γράφω, εδώ και εδώ και εδώ, χαχχα!". Πάντως πιστεύω ότι μερικούς από τους στίχους που μου αρέσουν πραγματικά τους έχω γράψει ξεμέθυστος, χωρίς drugs, μόνο με τη ψυχή μου. Γενικά είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι το όλο θέμα. Το ότι μπορείς να νιώσεις και να καταλάβεις τη φάση που βρίσκομαι όταν κάνω αυτό που κάνω, πιστεύω ότι είναι το πιο ωραίο, γαμάτο, ικανοποιητικό πράμα που μπορεί να πάρει ένας μουσικός από έναν που ακούει και μαραζώνει μαζί του. Πραγματικά είναι ένα μαγικό πράγμα που δε νομίζω να το κατανοούν πολλοί.

5)Πες μας πώς θεωρείς ότι θα βρίσκεσαι με Sun of Nothing, τα χρόνια που θα'ρθουν; Χωρίς ντροπή.
-Πραγματικά δε ξέρω. Ξέρω σίγουρα ότι η ζωή είναι γεμάτη εκπλήξεις και ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. Ελπίζω να είμαστε όλοι καλά, να έχουμε υγεία και να μπορούμε να παίζουμε μουσική μαζί. Όλα τα άλλα δεν είναι θέμα τόσο πολύ προώθησης μιας μπάντας, όσο του ότι ποτέ δενξέρεις τι σου επιφυλάσσει η μοίρα για το μέλλον. Πρόκειται για ένα παιχνίδι αγνώστων δυνάμεων που κινούνται με βάση το τι θέλουν αυτές. Ελπίζω να κατάλαβες.

6)Κανένα spoiler για το νέο album; Άμα θες;
-Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι έτοιμο ακόμα. Σε φάση vide-άκι με τραγούδι και τέτοια. Θα δείξει. Πάντως είναι στις δυνατότητές μας και άμα θέλουμε να κάνουμε κάτι έχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους για να βοηθήσουν


*Εσείς πάντως, άμα γουστάρετε (που γουστάρετε), τσεκάρετε εδώ:
www.myspace.com/sunofnothing

No comments:

Post a Comment